Info- ja ostuliin

Helista: 11800 (24/7)*
Kirjuta: info@pilet.ee

* eritariifne number

Pilet.ee Üldinfo Uuele kliendile

Uuele kliendile

Pilet.ee vahendusel piletite ostmiseks on vajalik end kasutajaks registreerida ja keskkonda sisse logida. Sisselogimine ei ole vajalik piletite kehtivuse kontrolliks, hinnakirjade ja infomaterjalide vaatamiseks.

Kasutajaks registreerimine

Kasutajakonto loomiseks suundu lehele registreeru kasutajaks:

  • Vali omale sobiv autentimisviis: e-post või mobiil
  • Sisesta vastavalt valikule oma e-posti aadress või mobiiltelefoni number
  • Täida väljad "parool" ja "parooli kordus" vabalt valitud salasõnaga (mobiiliga autentimise puhul PIN-koodiga)
  • Soovi korral märgi "jäta mind selles arvutis meelde" – nii ei ole tarvis alati pilet.ee lehele tulles end iga kord uuesti sisse logida, vaid süsteem teeb seda automaatselt
  • Sisesta 5-täheline pildil näidatud kontrollkood ja kinnituseks vajuta nupule "Registreerun kasutajaks"

Eduka registreerimise järel logitakse teid automaatselt sisse ja suunatakse kasutajaprofiili leheküljele, kus on võimalik märkida oma nimi, riik ja isikukood. Samuti on võimalik seadistada teine autentimisviis (kui registreerimisel oli valitud e-posti aadress, siis kasutajaprofiili lehel on võimalik aktiveerida ka mobiili numbri ja PIN-koodi abil autentimine ning vastupidi).

Isiku tuvastamine

Esmasel registreerumisel e-postiga võiks kasutaja end ühe korra tuvastada kas panga või mobiil-id/id kaardiga mis annab võimaluse näha muuhulgas ka näiteks Sinu isikuga seotud registrites olevat infot. Selleks tuleb kasutajaprofiili lehel klõpsata lingil "Tuvasta end ID-kaardi, Mobiil-ID või pangalingi abil".

Avanenud leheküljel vali omale sobiv autentimisviis ja tuvasta isik:

  • ID-kaart
  • Mobiil-ID
  • Pangalink (Swedbank, SEB, Sampo, Nordea või Krediidipank)

Eduka autentimisprotsessi järel täidetakse automaatselt kasutajaprofiili nime, riigi ja isikukoodi väljad.